Followers

Friday, March 26, 2010

Serabut.

Assalamualaikum w.b.t.

Saya sangat suke otak serabut n sibuk. Huhu.Kenape? Sebab,sel2 otak dapat berkembang ketika itu.
Sangat rindu tyme sekolah apabila kena serabut pk bnyak bnda. Terase masa diisikan dengan baik sekali. Oh ye,ibadah juga x dilupakan walaupun serabut2 dngan kerja.

Sekarang,sangat senang lenang.Otak terase ok jer. Macam x berkembang. I really need to polish my brain back. Statik dan mendatar saje. What a boring life! Oh university n whatsoever,please come to me as soon as possible. Haha.

Bile otak serabut(serabut disini adalah berkaitan dengan benda2 yg sepatutnya),secara otomatiknyer terlupa nak pk pasal bnda yg nonsense. Kita akn concentrate dngn prkara yg membuatkan kita jd serabut. Serabut yg positiflah. Serabut yg negatif x payahlah.Haha.

Btw,kita kena tenangkan diri kita gak. Bkn asyik boleh serabut jer, takut overdose. Kalo jadi begitu,silalah tempah katil anda di Tanjung Rambutan. Haha. That's all.

p/s: post yg agak pelik. Apetah motifnya pun x tahu. Maaflah kalo berkerut dahi time baca.:P

Wasalam

4 comments:

nawal said...

nnti bila ko da sibuk, mesti ko rindu saat ko senang dan lapang camni

btw, all da best !

E-ZuDiN said...

herm situasi ko same mcm aku, tp ape yg nawal ckp tu tol gak, haha

aisyah. said...

haha.
betul!

Leonhart said...

nawal=yup.btol kata ko.hehe.
thanx ya!

izz=biase r,x de nak wat pape.huhu.

aisyah=betul!betul!