Followers

Saturday, June 19, 2010

Futsal

Salam

Seperti yang diperkatakan sebelum ini,petang Sabtu tadi pergi main futsal kat Pangkalan Chepa melawan pasukan Ustaz Yuzakki. Hehe.Pergi sana dengan menaiki kereta Hazwan.Ok,bla...bla...

Then,di gelanggang.Bermulalah perlawanan yang penuh sengit dan aksi bertaraf dunia(yeke?). Bermain sebagai striker.Power seyh utk seorang yang dah lama x main.Haha. Berjaya menjaringkan satu gol,berbelas assist dan deretan peluang menjaringkan gol.Eh2,koya eh ko ye Syaufiq.Ish2. Nak tunjuk bajet power je. Ish2. Apelah kau.Insaflah wei. Tu yg power je,kau x cerita pun yg buruknye ok.Haha.

Apa pun,sangat enjoy tadi. Walaupun paru2 seperti ditarik2 dan mengecut,tapi yg penting adreanaline untu berasa teruja telah mengatasi segalanya. Menang atau kalah sepuluh kosong sekalipun x penting,tetapi yang paling penting ukhuwah tu bertambah mantap(ececeh.ayat klasik gitu).

Kadang orang selalu cakap ape faedahnya men futsal or bola ni. Ish2. Dengan berfutsallah,kita dapat mengenali kawan kita dengan lebih rapat.huhu.yelah.futsal adalah sukan berpasukan.kena ade persefahaman.

oklah,nak cari maklumat untuk BI.ish2.bile on je,fb juga yang dicari.Bilelah kerja nak siap.

Dakwat habsi daa~

Wasalam

No comments: