Followers

Thursday, June 17, 2010

Tercampak

Salam.

Long time no update.Haha. X de masa nak update n rasa malas giler nak update. Biase ah tu. I'm not a hardworking guy.Wee~. Ok,currently in Kelantan. Hehe. Panas,panas, dan panas. Musim panaslah. Asyik terhidrasi saje. Apakah yg dibuat di Kelantan? Hanya Allah yg tahu(sila baca dengan irama nasyid ye).

Image gambar x clear ok.


Gambar tu bolehlah dianggap sebagai my classmates sekarang. Ok,mari aku settle taaruf classmates aku ni.

Lelaki: Syed,Luqman, Hafizi, Acap, Nabil, Nabil Wazir, Hanif, Amin, Abe Safiudin,Abe Daus,Mubin, Naqi, Hazwan, Adli,Mutaq n Zaim.

Ok,ni perempuan pula(eh,power giler aku. Hafal nama perempuan.Ish2)

Perempuan: Syakirah,Farahain,Hazzyah,Saidatul,Fatimah,Anis,Nabila,Farida,Majdina, Sabirah,Syamilah, Farida n Mardiah.(Ade yg miss? aku kan "pemalu".LOL)

All of them are really fantastic n superb. Masing2 dtng dri pelbagai tempat tahpape yg aku x pernah dengar. Ok la tu kan. Boleh belajar macam2. Dan,kalau dah ramai orang,mestilah banyak ragam. Biaselah tu kan.

Ada yg lawak tahap cipan,ada yg pemalu tahap gaban,ade yg stylo mylo,ada yang cakap English berhabuk, ada yg cakap Arab terketaq2(eh2.aku cakap diri akukah ini) dan yg x dapat diungkaikan lagi.

Seperti kebiasaanya,memang aku akan jadi pendiam giler bila pergi tempat baru. Sudah terbuktilah.Haha.
tapi,aku mengenal dengan mendalam(eceh2.mendalam la sangat) melalui MUKABUKU (facebook lah). Haha. Kan orang kata aku admin fb(lol). Tapi,sekarang dah x 24 jam on9 ah. Giler ape! Aku nak revise sampai lebam lagi(tipu giler,padahal...). Haha. Semakin terserlah kebaikan fb ni.Haha.

Ok,ade kelas. (Ish,Sempat lagi berblogging tu). Nak jaga rekod disiplin ni.Oke,babai.
 p/s:petang ni ade debate English utk Eng project. Silalah doakan aku x terketaq2.

~Dakwat habis daaa~

Wasalam

2 comments:

AMIRAH said...

uit~

Ahmad Solihin Mohd Amin said...

salam...fuyoo~dpt kengkwn baru!HEHEHE
good luck in your higher education!
may Allah bless us...
doakan aku jugak!