Followers

Saturday, September 18, 2010

Detik Terakhir

Salam

19 September 2010.

Selamat tinggal Malaysia. Selamat datang,Mesir.

Dan,sekarang aku dah mula rasa cuak. Sebelum ni rileks saje. Macam tak de pape. Tapi,sekaranag jantung dah berdegup laju.Waaaa~
 
Packing barang>95% done.

Bawak 4 beg,. 1 luggage 28 inch,satu cabin beg,satu beg sandang dan satu beg laptop. Ok kan?

2 seluar jeans, 4 seluar slacks, 5 tshirt berkolar, 3 tshirt tidak berkolar,satu kot,satu sweater,5 kemeja, 3 tie

Ok la tu. Tak banyak mana pun.

Makanan lak, segala rempah ratus,ovaltine,coffe mate, dan itu saje je lah rasenyer. Memang dah kira pasrah nak kena makan makanan Arab je ni. Masuk kandang lembu menguak,masuk kandang kambing ye tak?

Buku,dan segala alat tulis mungkin cukuplah. Yang penting,belajar. Bukannya,stationaries yang mahal tak terkata.

Oh ye,photostat belum selesai lagi.Esok nak pergi fotostat dan mencari pendrive.Lepas dah beli pendrive, kena scan segala benda yang perlu. Persiapan sebelum hujan.

Apa lagi ya? OO.Novel Hlovate. Pening juga.Pergh~Terasa macam nak bawak semua koleksi novel.Haha.

Orang ramai,jiran,kawan2 dah mula wish.Huhu.Awal sangat kot. Terharu~ Macam nak mengalirkan air mata.Eh,ade habuk masuk dalam mata lah.Hak3

Ok lah,bosan kot post ni.Macam cakap dengan hantu jer.Hak3. Tapi,insyaAllah akan ada post yang lebih
menarik,tertarik dan da bomb.Haha.

Pergh~
*pinjam ya! best lah gunekan ayat ni,hak3

3 comments:

Anonymous said...

pergh~

unik

CAHAYA PUTERI said...

baju batik umah ali jangan lupe bawak~

Syaufiq Effendy said...

pergh~pergh~

haha.nanti aku selit baju batik tu.spesel tu.hak3