Followers

Sunday, November 14, 2010

Personaliti saya ?

Salam

Semasa sedang online, terjumpa benda yang menarik ini . Mari kita check ya.


(1) Banyak idea dalam perkara. 
(erm, untuk sesetengah perkara)

(2) Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya. 
(memang betul !)

(3) Berfikiran kehadapan.
 (rasenya betul gak~ dah fikir apa yang hendak dibuat enam tahun akan datang.. ngee~)

(4)Berfikiran unik dan bijak. 
(no comment. subjektif~)

(5) Penuh dengan idea-idea baru yang luarbiasa. 
(mungkinkah? :P)

(6) Pemikiran yang tajam. 
(rasenyelah)

(7) Daya firasat yang sangat halus dan tinggi. 
(memang ade skil ni . so , silalah berhati-hati dengan saya)

(8) Sesuai jadi seorang doktor.
(InsyaAllah) 

(9) Cermat dan teliti.
(ni aku confuse ~haha)
 
(10) Personaliti yang dinamik. 
(kau orang rasa macam mana?)

(11) Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia.
(ni memang skil aku lah ~) 

(12) Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra. 
(betul2 :P)

(13) Berani, pemurah setia dan banyak kesabaran.
(yeah !) 

(14) Terlalu degil dan keras hati. 
(yang ni memang betul )

(15) Apabila berkehendak sesuatu, akan diusahakan sehingga berjaya. 
(nice one !)

(16) Tak suka marah kecuali digugat. 
(kadang-kadang YA , kadang-kadang TAK ! Haha)

(17) Mudah ambil berat terhadap orang lain. 
(Betul kan kan ? Hehe)

(18) Pandai muhasabah diri.
(Hope so. InsyaAllah)

(19) Cara berfikir yang lain dari orang lain. 
(entahlah~)

(20)Otak yang sangat tajam. 
(Amin!)

(21) Pandai mendorong diri sendiri. 
(Memang perlu pun !)

(22) Tidak hargai pujian. 
(Hehe :p)

(23) Kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi apabila berkehendak sesuatu.
(Betul2 . So sorry if being so annoying! hehe) 

(24)Cuba sampai berjaya.
(That's the spirit!)
 
(25)Badan yang sasa.
(Erk . Euww !) 

(26) Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik.
(Haha. Really?) 

(27) Suka duduk dirumah. 
(Kinda~)

(28) Sangat rajin dan berkemampuan tinggi. 
(Ade kemusykilan dengan rajin tu. Hehe)

(29) Amanah, jujur, setia dan pandai berahsia. 
(nak tahu tak ? xD)


(30) Bercita-cita tinggi. 
(Yes, I am!)

(31)Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi.
(kena asah lagi ni skil!)

(32) Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah.
(Don't make me mad! haih)

p/s: Macam banyak betul je xD


1 comment:

Anonymous said...

wuwu...

nama blog...

baru

hihi