Followers

Wednesday, April 6, 2011

Emo



Sensitif. Touching.

Biasanya, hal touching dan sensitif ini dikaitkan dengan kaum perempuan. Tapi, hakikatnya aku memang mudah sensitif dan cepat touching. Pergh. Tak cool langsung kan (?)

Aku rasa mungkin disebabkan genetik. Ibu selalu cerita yang monyang ini jenis orang yang cepat terasa. Mudah merajuk.  Jadi, aku fikir aku telah mendapat sedikit sebanyak chromosomes "touching". :)

Dan, minggu ni memang banyak yang membuatkan aku terasa. Tiba-tiba je jadi mudah sensitif. Ish. Mungkin disebabkan final exam yang semakin dekat. Hormone regulation dah jadi tak stabil.

Jadi, nak minta maaf awal-awal kepada semua. Kalau ada apa-apa yang diri ni buat jadi emo tak tentu pasal. Haraf maaf sangat-sangat.  Dan , kalau boleh jangan bergurau overload. Nanti, tak pasal kena jerit dengan aku. Haha.

ouh. Entri yang kureng. Dah lama tak tulis luahan hati. Hehe.

No comments: