Followers

Friday, June 10, 2011

Exam Biochemistry

Bismillah.

Exam Biochemistry sudah berlalu. Biochemistry, my fav subject !

 Aku tak kata Biochemistry senang gila, tapi Alhamdulillah.

Written

Ok. Sejam yang pertama, aku memang rasa blur dan blank. Aku cuba untuk tulis jawapan sampai penuh, tapi mesti terstuck tak ingat. :( Masa itu memang rasa nak nangis pun ada.

Tapi 2 jam yang seterusnya, Alhamdulillah dapat menyusun kembali semangat dan berjaya menjawab dengan baik. ^^

First question- ada 4 soalan. Alhamdulillah ok.

Second Question- ada 3 soalan . Soalan first dia macam kurang sikit. Takpe.

Third Question-ada 3 soalan. Alhamdulillah ok.

Fourth Question-ada 3 soalan. Alhamdulillah ok. Ada lah juga lupa-lupa ingat.

Overall, insyaAllah ok.

Oral

Kena jawab oral secara berpasangan. Aku kena soal bersama dengan Adiy. Mula-mula Adiy yang ditanya. Then baru aku. Dr. Randa takdalah tanya yang susah-susah. Standard soalan written exam. Alhamdulillah, secara overallnya ok lah. Full marks insyaAllah. ^^

Konklusinya, exam Biochemistry aku berjalan dengan lancar dan ok. Sekarang masa untuk berdoa sahajalah.

*
Orang kata kalau nak tawan yang kita mahu, kita kena kuasai yang luar dia. Eceh. Korang faham tak ? xp

Jadinya, apa pun yang berlaku, kenalah melepasi yang luar dahulu. InsyaAllah, saya boleh !

Masa untuk reconstruct dan improve diri. I'm gotta be ready !

Just wait it !

No comments: