Followers

Tuesday, October 25, 2011

Kenapa eh (?)

Bismillah,

Tanpa disedari, sudah hampir 2 minggu kuliah perubatan Universiti Zagazig bermula. Walaupun masih tak sibuk dan tak pack, tekanan mulalah juga dirasai. Banyak benda yang perlu dibaca dan dihafal. Kena mula belajar daripada awal la bukan (?) Nanti masa exam, dah tak perlu susah susah sangat nak tension segala bagai. Haha

Btw, mengapakah sekarang ini asyik rajin nak update blog je ni ha (?) Huhu. Aku tengah cuba mengembalikan skil menulis aku yang lama menghilang ke mana entah. Haha.

Mungkin aku seorang je lah yang pelik kot (?)  Mengapakah ramai yang nak membeli hard disk (?) Mengapakah ramai yang beli handphone power power (?) Mengapakah ramai yang membeli gadget techno yang superb gilak (?)

Err, mungkin korang ada alasan tersendiri. Tetapi aku sampai sekarang masih tiada alasan yang kukuh untuk beli semua benda tu. Sebab itu aku tak beli barang barang yang dimentionkan di atas itu.

1) Aku tak suka sangat tengok movies dan kumpul movies, itu bermakna aku tak perlukan sangat hard disk. (Apa yang aku lihat, orang selalu gunakan hard disk untuk kumpul movies).

2) Aku selesa dengan Nokia E63 aku yang dibeli setahun lepas. Walaupun tak power cam blackberry, tetapi function dia tetap sama ja. Asalkan boleh call dan mesej orang pun ok dah ye dak (?)

3) Gadget gadget techno not my interesting at all. Aku lebih interesting dengan buku,novel dan komik. Huhu.

Well, setiap orang ada kesukaan masing masing ye dak (?)

Pen off.

No comments: