Followers

Monday, October 24, 2011

Minggu ini

Bismillah,

Satu minggu yang penuh dengan cerita dan kejutan aku rasa. Pelbagai benda berlaku dan banyak juga yang masalah yang muncul.

Serius, aku rasa agak tertekan ketika ini. Tapi tiadalah tertekan sangat. Tertekan yang biasa-biasa je lah. So, hanya mampu berkata maaf kepada sesiapa yang mungkin terasa semasa dalam proses tertekan ini. Lagipun,aku berada dalam keadaan tidak sihat ketika ini. So, lagi tinggilah tendency untuk berasa moody dan tertekan ketika ini.

Maaf sebab dah lama tak dapat menulis entri yang extravaganza. Tiada idea langsung untuk menulis ketika ini. Banyak benda yang perlu difikirkan ketika ini. Sama ada masalah pelajaran mahupun masalah peribadi. Dan memang masalah-masalah ini mungkin menjadi punca kepada demam aku secara tiba-tiba. Mungkin juga aku demam sebab perubahan cuaca, Entahlah, tak tahu mana satu sebabnya.

Btw, mungkin ramai yang telah memandang lain macam terhadap aku. It's okay. Peoples thought right (?) Tetapi apa yang aku boleh buat hanyalah  penjelasan semula. Aku memilih untuk berpendirian neutral dalam hal-hal persatuan ketika ini. Walaupun, mungkin telah berlaku imbalance dalam keneutralan ini disebabkan kata-kata orang. Tetapi aku memilih untuk dengar dan fikir terlebih dahulu untuk apa-apa keadaan sekalipun. Dan jika aku memikirkan benda itu tidak okay dan perlukan penambahbaikan, aku tak teragak-agak untuk bangun dan menyuarakan pendapat secara spontan dan realiti. Bukannya menjadi keyboard warriors di facebook. Mouth talks better than your hands, pals.

Tanpa kesedaran aku sendiri, mungkin aku telah mencipta ramai musuh. Kesalahan aku sendiri.  Maaf kepada semua. I'm trying to be nice to all peoples.

Okay, foramina in skull make me sick.

Pen off.

No comments: