Followers

Friday, February 24, 2012

Satu minggu

Bismillah.

Seminggu yang biasa (mungkin?) 

Banyak perkara yang berlaku sebenarnya. Cuma macam dah penat sangat untuk fikirkan benda-benda itu semua secara serius. Haha.

Anyway, peperiksaan final semakin dekat. Mungkin lebih kurang dua bulan lagi. Hoho.

Cuak.

Happy.

Excited.

Tak sabar.

T.T

Aku suka jawab exam, tapi tak suka dapat result dia. Serius.

Terasa second year ni macam apa-apa je. Sindrom second year mungkin ? Mungkinlah kan.

Tapi second year, aku tak banyak tidur dalam kelas . Hoho. Satu peningkatan yang drastik. 

Tapi, insyaAllah, result second year akan baik dan bertambah baik.

Amin.

*

Aku rasa aku banyak mengalami krisis hidup ketika ini. Hamboi.

Krisis remaja.

Act, aku dah muak dan bosan dengan suasana yang tak sihat ini.

Cantas mencantas dan ambil mengambil.

Bosan.

Biarkanlah. Akhirnya , kebenaran akan terbongkar jua.

*

Lately juga, sindrom memasak melanda diri.

Pernah kau terfikir pelajar medik buat kuih apam beras pada pukul 3 pagi ? Haha.

Tak jadi pun apam tu. Ish.

Takpa, usaha tangga kejayaan !

Anyway, dalam minggu ini, aku dah berjaya memasak murtabak macaroni dan jemput-jemput beras.

Bertambah lagi resipi Syaufiq Effendy.

:)

*

Aku dah habis idea untuk mengarut.

Later.

Tadaaaa.



No comments: